fredag 17 juni 2011

Projekt 311 - tapeter

Som ni kanske redan har sett så blev det ett hål i väggen. Ett hål i väggen betyder renovering av sovrummet. Nytt golv och nya tapeter etc.

För 3 år sedan så satte jag upp en galen tapet mest för skoj skull. Som ovan fast mörkbrun. =) Jag ville bryta av allt vitt i huset. Denna gång är tanke att vi ska något med klassiskt. Så här kommer en önskelista/första utkast till sovrummet. Tanken är ett rofyllt rum. Och i min värld går det gärna i blått och vitt. =) Men vi får se... Än så länge jag bara surfat lite...

Tapeter som jag fann idag:


Oxford 1225 Boråstapeter



Sandberg Adele


Duro Horisont (Denna kommer ej välja då jag tror att vi ledsnar snabbt på den)


Fiona Wallpapers är också underbar. För socker söt?

Underbar men inte hos mig:


Sandberg Metropolis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar