onsdag 29 augusti 2012

Hösten är här...

Efter en skön sommar med 5 v semester är vi nu tillbaka till vardagen! Som ni alla vet så har jag en tendens till att hitta på saker och fylla vår kalender till max. När semestern kom i år insåg jag för första gången att den var mer än väl behövlig. =) Jag lovade då mig själv att prioritera om vissa saker och kanske inte göra allt ! Hur nu det ska gå, om man är mig. =) Jag vill ju hinna med allt kul! Man lever ju bara en gång och då gäller det att njuta. Så en sak som kommer ner prioritera under denna höst är bloggen. Som ni alla märkt så är den kanske inte den mest uppstrukturerade eller mest stavfels fria blogg...vilket beror på tidsbrist. Och så kommer den att vara för jag vill leva i nuet och inte framför en dator. =) Denna började som ett test och det är väl en aha upplevelse med den. Så jag kommer att skriva lite då och då när jag känner att tiden räcker till.

Den andra tiden kommer jag spendera som vanligt på min underbara familj, mina vänner och alla galenskaper som jag brukar hitta på. Senast ut vara att vara bondmora och safta, sylta och baka till oss. =) Och tittar jag på hösten kalender så vet jag att den kommer bli härlig full med roliga fester, resor och myspys med familjen! Och givetvis lite måsten också...

Och ja denna tös har lyckats över boka en hel höst igen...hahahha...som sagt man lever bara en gång! Lev i nuet och njut!!!

Kram och lev väl i höst! Vi ses lite då och då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar