fredag 30 augusti 2013

Bröllopsfest...

Det finns nog väldigt få saker som får en tjej att fundera så mycket på vad hon ska ha på sig eller hur hennes hår ska se ut som sitt eget bröllop eller en bröllopfest! Jag är redo att "go"...men frågan är alltid hur tänkta jag nu. =)
 D for Darsia från Scorett
Mina skor är jag sjukt nöjd med. =) Sköna och lätta att gå i men min underbara klänning i storlek 32? =) I löööw it...men lite osäker på om jag verkligen vågar gå i en sådan tajt klänning. hahhahaa....
Tiger of Sweden
Övrigt: Glömt att fixa handväska och hårnålar. =) Talet förberett men inte det minsta kul. =) Grattis till alla som INTE är toastmadame. Jag och min vän kommer mest att roa oss med att hålla koll på festen medan alla andra kommer partar och granskar oss. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar