måndag 15 februari 2016

Hur hann jag jobba hahahaha

Tjihooo...ytterligare en måndag har gått och jag hann varken göra piroger eller pizzabullar till fjällen som jag hade tänkt. =) Och det värsta är att jag har inte ens suttit och latat mig något utan gjort en massa måsten hela dagen.

Jag börjar helt klart inse varför min PT tvingar mig på Yin Yoga minst en gång i veckan...hahahhaa...dvs ta det lugnt i 75 min och hitta ett inre lugn.

J är mest förundrad hur jag kan få tidsbrist när jag ändå stiger upp tillsammans med familjen 6.30 varje dag. =) och för 3e gången hänger på låset på ICA för att handla mat 7.55.
Själv har jag börjat inse att när jag börjar jobba igen så finns det vissa saker som jag måste prioritera om för ett sunt liv. Man kan inte göra allt men just för stunden är toppen! Jag trodde jag skulle få långtråkigt men jag hinner inte ens luncha eller gå på AW med mina vänner och varit tvungen att boka av det.

PS Måste dock rekommendera en toppen drink till morgonen. 1 msk citron och 1 tsk riven ingefära i ett stort glas vatten gör susen - för knopp och kropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar