tisdag 12 april 2016

En jäkla skit dag!!!

Jag misstänker att lika mycket som man skriver om hur bra det går får man erkänna sina dåliga också. Så idag kan jag erkänna att det var en jäkla skit blä trist dag på gymet. Min kropp och mina muskler var inte alls med. Eftersom jag tränat ganska frekvent med styrka så jobbar jag och min PT hela tiden med rätt hållning och muskelminne. Spelar ingen roll vilka maskiner du kör om du inte gör det rätt. Så med det sagt - jag är beroende av mina muskler att svara och visa sig. Idag hittade inte hjärnan och musklerna varandra lika med skit dag.

Visst vi har kört ett hårt pass där vi kört igenom hela kroppen med cardio (löpning, rodd och sedan skidmaskinen innan styrka tot 5 km) och styrka (vi kör 4 omgångar 12 ggr med 4 olika maskiner hehe så visst jag förstår att jag är trött) i ca 60 min sten hård träning men det blir inge kul då jag själv tycker jag borde ha klarat två övningar bättre . Ena var chin ups (sista bilden) på ren vilja klarade jag det 9 ggr men musklerna var inte där bara psyke . Jag drog mig bara med vilja. Den andra benpressen där jag idag fick backa från 100-145 kg ( klarade bara 3 ggr) sedan hela vägen ner till typ 65 kg för att klara 12 x 3 .... Jag vet inte riktigt vad som hände idag! Jag var pigg och laddad  men min kropp ville inte idag. 

Nåja omtag och så passar jag på att boosta energi i solen istället !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar