söndag 9 oktober 2011

Lugn och skön helg!

Denna helg har varit underbar! Vi har tagit det lugnt. Fixat i trädgården etc Jag var en sväng till några tjejkompisar i fredags som bjöd på ost och vin. I veckan köpte vi en nya pc med Intels WiDi ( enda önskemålet från min sida vad det gällde datorn). Den stream:ar film m m till TV:n från dator sladdlöst. Och det är lika enkelt som det låter. Så igår satt vi och tittade på en massa gamla bilder.=)

Vi valde en ASUS idag. Det fanns inte så många ännu som har WiDi teknologi till ett bra pris och bra "innehåll" under skalet. Det var många av de stora kedjorna som inte ens kände till den nya tekniken. Tur att jag sprang på den av händelse. Än så länge är väldigt nöjda med den. Vi får väl se... Det är första gången i hela mitt liv jag inte köpt en IBM PC. Min första IBM pc var en Aptiva som jag fick av mina föräldrar när jag studerade vid universitetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar