torsdag 22 april 2010

Dagen då Spara flyttade in på allvar...

Här ska sparas..."Låt oss sälja bilen! Det räcker väl med en. Jag kan ju åka kommunalt." Hur tänkte jag där? Igår såldes "Goffe" och jag ska nu lära mig att leva ett liv utan bil. Det ska bli otroligt intressant att se hur det går. Dagen har bjudit på en massa små missöden (skulle man kunna kalla det) och inte mycket blev rätt. Hahhahahaa... Tur att man lever i en "mammakoma" och bara garvar åt allt. Och jag har äntligen funnit en giltig ursäkt för mig själv att köpa en iPhone. Snart så...

Och när vi ändå var i Sparas kläder så insåg vi att vi kanske t o m väntar med andra större projekt som vi funderat på. Ska bli kul att se hur det slutar... =)

Tyvärr så känns Spara lite tråkigare än Slösa men vi får väl se vad jag tycker imorgon då det är löning...

(Spara och Slösa ritad B Liliehöök. Mer info Wikipedia).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar