onsdag 4 september 2013

Jag såg Air Force One =)

Idag så såg jag Air Force One och deras följe plan! Coolt! Det är nog första och sista gången man får se det planet 100 meter från där man sitter. =)

Ingen har väl undgått Obama hypen i Stockholm idag. Jag hade äran att resa idag vilket till en början gick hur bra som helst. Imorse så kom jag iväg som jag skulle det enda jag märkte var att det var spöklikt tomt pga alla avspärrningar. När jag sedan var på väg hem och hade landat igen på Arlanda utbrister piloten: Titta ut på vänster sida så får ni se Air Force One. Coolt!

När piloten sedan säger att vi kom fel och hamnade på utrikes istället för inrikes kändes det mindre coolt. Och eftersom vi inte då fick gå igenom där så kom en transferbuss och hämtades alla oss i planet.

Den stackars busschauffören hittade inte riktigt så han körde fel och vi fick vända...suck! 45 min sen ut ur planet och nöjd att jag äntligen skulle få åka hem så kommer jag fram till utfarten på parkeringshuset (spärren där man ska betala för att få åka ut)  och då har en bil fastnat...hahaha... Så det var bara börja att backa och hitta en utfart... Dags att köpa en lott?

Nåja jag såg ju i alla fall båda Obamas plan. =)

PS Bilden är givitvis tagits från google.com DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar