torsdag 26 augusti 2010

Äntligen hemma!

Äntligen hemma efter en underbar semester och en underbar sommar! Vi har varit med om mygg-år i Norrbotten, tropiskt värme i Stockholm, till skyfall och storm Skåne. Till djupa dalar och höga berg i Italien. Händelser och upplevelser har varit massor.

Bilder från vår vandringsled i Italien.



Glädje och skratt! =) Saknad och lycka! Varma och kalla bad! Tog nog mitt sista utomhusbad för denna sommar imorse!


13 grader ute och 16 grader i havet
Burr! I sommar har jag roat mig med en skånsk egenhet att bada varje morgon innan frukost. Rekommenderas varmt - skönt, kallt och en underbar start på dagen!

Jag kan bara konstatera att "släkten är värst" stämmer INTE för mig. Denna sommar har jag och min familj haft chansen att umgås mycket med båda sidors släkt. Återigen inser jag hur goa och underbara människor vi har omkring oss. De flesta öppnar upp sina hem och famnar för hela vår familj! Så lyxigt men så trist att Sverige är så avlångt. Antingen bor de i norr eller i söder och vi i mitten.

Tack till er alla och saknar er redan!

Kram

PS
Vi har gjort massor som kommer att då och då dyka upp här om tankar och funderingar men först måste jag göra "måsten" som att betala räkningar och tvätta etc etc etc. Och givetvis strukturera höstens kalender med en massa bus, plugg och resor till släkten! Vi har redan en överfull kalender till november månad ...hahahaa...som vanligt alltså!
DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar