måndag 2 augusti 2010

Tack älskling! =)

Ibland blir man bara så glad av sina nära och kära omkring sig. Min man vet att jag kämpar och kämpar med min vikt ( hur det skulle gå att missa vet jag inte...hahahaa) och för att stötta mig fick jag en matlagningskurs av honom! Gulle dig! Jag blev jätte glad av den... Känns som om han verkligen hittade rätt...=)

Jag får 1 kväll i veckan bara för mig själv utan man och barn och dessutom lära mig om hur jag kan laga Gourmemat på ett nyttigt sätt.

"En spännande kurs med fokus på lågkolhydratkost där kolhydrater ersätts med mer protein och naturligt fett. Njutning helt enkelt! Vi kommer att göra en tre
rätters middag från varje världsdel där rätterna är från tre olika länder. Bra
naturliga råvaror där smak och färg kommer fram. Helst fri från tillsatser och
E-nummer. Kursen innehåller även en teoridel om lågkolhydratkost.
"

Ser fram emot en härlig höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar