torsdag 19 augusti 2010

Beauty and Spa - Privatskolan


Privatskolan är ett Spa som är värt att testa, om du vill ha enkel lyx i vardagen! Jag testade en helkroppsmassage 50 min. där. Vilket var helt underbart! Det slutade med att jag somnade under behandlingen. =) De har de flesta behandlingar där till väldigt väldigt bra priser. Givetvis inte lika påkostat som kanske Hasseludden men vad gör det ! =) Min behandling kostade endast 300 kr = enkel lyx i vardagen!

Stället är enkelt men trevligt ligger centralt och nära i Stockholm, Lästmakargatan 10.

Prova!

2 kommentarer:

  1. Hej hittade till dig via VV:s forum och din blogg där och blevintresserad av Beauty & Spa. Har du gått fler ggr och kan rekommendera ngn? Jag tänkte ta ansiktsbehandling som belöning...:=)

    SvaraRadera
  2. Jag har gått på helkroppsmassage och rekommenderar det varmt =)

    SvaraRadera