måndag 10 januari 2011

Första riktiga dagen...

Så var den första dagen avklarad!

Jag är helt slut och på väg hem från jobbet. Denna månad tänkte jag passa testa hur det är att åka kommunal. En så länge är jag långt ifrån imponerad. Men men ... Jag har inte samma tålamods tröskel på dessa färdmedel som min man. En glad överraskning var att det var många som åkte buss. Vilket innebär att buslinjen kommer förhoppningsvis vara kvar. ... och den var punktlig!

På vägen hem passade jag även på att fylla på lagret av skjortor. Det blev en rosa och en vit/blå randig för hela 398 sek på HM. Bara inse... I LÖÖÖÖÖÖÖÖW HMs priser!

I helgen var vi i Skåne och testade shoppinglyckan i bl a Skurup. Den resa gav 2 st GANT tröjor och 1 blå kofta märke Petit. =) Så nu börjar min garderob få heta garderob igen!

Så skönt - ut med kräkiga mammakläder och in med lite nya businesskläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar