torsdag 13 januari 2011

Hejdå Gym&Sim och Hej Friskis&Svettis!!!


Hejdå Gym&Sim och Hej Friskis&Svettis!!!

Efter ca 3 år på Gym & Sim är det dags att återgå till Friskis igen. Jag har velat fram och tillbaka var jag köpa ett nytt kort men till sist hitade jag det perfekta kortet. =) Inte nog med att jag återigen får träna mina härliga gympa pass igen så kan jag även göra det 1 trappa ner på jobbet, i Vallentuna och tillsammans med min träningskompis i Täby. Kan det bli bättre ? Knappast! =)

Sats var ett alternativt men på tok för dyrt och så luktade det flesta anläggningar fotsvett. Hade kunnat träna 2 olika pass gratis i veckan men insåg att det hade varit tajt att styra möten efter mina träningspass. Urk!

Gym & Sim gillar jag men det finns bara i Vallentuna och jag vill kunna träna på luncherna också vilket jag kan nu. =)

Jag passar dessutom på Friskis. Jag är inte så cool och heller inga ambitioner att bli det. Jag gillar att träna enkla och normalt med glada svenssons som mig! Gillar helt klart deras pris också i förhållande till andra gym. Att de nu även skaffat 2-anläggnings kortet är ju bara BONUS!!!!

Andra gym har aldrig varit ett alternativ...

Ser fram emot träningsåret 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar