måndag 28 mars 2011

Måste alla affärer ha samma kläder?



Först måste jag bara säga fanken vad underbart att jag inte är gravid eller kommer att vara det igen. Äntligen kan jag efter ca 3-4 år börja se och handla normala kläder igen. Ett annat bonus är när ens barn börja bli så stora att man kan åka i väg tillsammans. Idag tog jag med min stora tös på 3 år till Täby C. Och självklart tog vi en fika. En jordgubbs- och vaniljyogurts smothie ! =)

Hoppet var att hitta och köpa en vår jacka men jag kom hem utan. =( Alla affärer verka sälja samma eller likande kläder som vanligt! Suck! jag vill inte ha en trench coat och även om jag skulle vilja ha en är jag för kort och liten för den. Men det fanns andra helt underbara plagg i butikerna.

Mina favoriter blev en röd kavaj från MQ.se

samt en underbar strandkläning från
Gant Sweden BANDANA STRAPDRESS KLÄNNINGAR Gant Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar