torsdag 3 juni 2010

Puh..hektiska dagar


Ikväll ska jag bara slappa och ta det lugnt Under veckan som varit har det var fullt ös och vi har hunnit med en himla massa kul. Allt från att köpa en ny bil (Volvo Momentum 2009) till att "svänga förbi" Helsingborg på en räkmacka och ett glas vitt.

I lördags firade vi morsdag genom att äta den redan om nämnda Delicardmenyn. Som jag nämnt innan är konceptet kanon men i detta fall tror jag vi valde fel rätter. För det kan ju inte vara kokarnas fel! Hahhhaaa... ChokladFondanten blev bra resten kan jag nog inte rekommedera.


Sedan bar det i väg till Göteborg för att köpa en bil på Bilia, Sisjön, och en mysmiddag hemma hos några släktingar i Alingsås. De visade oss en jätte mysig park, Nolhaga, med slott, natur och djur alldeles runt hörnet. Kan varmt rekommenderas ett besök. Allra helst om du har barn!

Efter det var vi galna nog att åka via Helsingborg till Stockholm. Vi stannade till på Sofiero där vi hoppades att få se alla buskar utslagna men var nog 1-2 veckor för tidig. Även detta bör man besöka om man har vägarna förbi!

(Ja jag vet det är inte bra att använda ordet man i en text...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar