fredag 9 juli 2010

"Om mig

Cillan
Jag måste bara testa! Vad är det som är så fascinerande med att blogga? Vad är en blogg? Jag har tittat och läst massor av bloggar och blir lika förundrad varje gång på hur fina och välgjorda (de flesta) bloggarna är. Man hittar inspiration till det mesta där. Till vem skriver man? Själv tror jag inte att det är så många som bryr sig om vad jag har att säga eller skriver. Så låt oss se var den här landar. Jag har inga speciella funderingar på vad jag vill med bloggen, mer än att låt oss testa att "skriva en som få kommer att läsa"...ni får se det som jag tänker på för dagen! (Och ja, jag är mammaledig med alldeles för mycket tid...hahahaaa...)"

Nu har jag testat och det är ganska kul! Ett enkelt sätt kommunicera med avlägsna släktingar. Så varför inte? Tyvärr lika beroende framkallande som Facebook. Hahhaaa... Verkar som om de sociala medlen i hemmet tar över allt mer. Mina barns generation kommer ha helt andra krav på sin skola/arbetsgivare om kommunikation etc en vad vi har och hade! =)

Undrar fortfarande om vi är mer eller mindre sociala idag. Varför träffas när man kan gömma sig bakom en burk...

Testar att blogga ett tag till i alla fall! =) Resan tuffar vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar