onsdag 14 juli 2010

Studier

Verkar bli en fullspäckad höst med studier och deltagande i studie. =) Mitt antagningsbesked har kommit och det visade sig att jag har kommit in på det jag sökt. Vad kul! Nu ska jag bara överväga om jag orkar.=) Eller ska man kanske börja jobba igen?

Vår familj kommer även att ingå i en studie om matvanor hos unga. Early Stopp! Karolinska Institutet söker 50 normalviktiga och ca 200 överviktiga familjer i en studie som ska hålla på i ca 6 år. De ska följaoss och vår lilla tös och se hur vi äter och tränar. Hur påverkar det vår vikt! Det vore väl dumt att tacka nej till! Dels får vi gratis undersökningar varje år dels kan vi kanske hjälpa andra barn till en bättre syn på maten. Och sedan man kommit över 30+ så skadar det inte att bli medveten om sin vikt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar