onsdag 8 februari 2012

Kungligt...

Ofvandahls

Idag har jag och en kollega fikat på Ofvandahls café och hovkonditor i Uppsala. De är mycket kända. Anor sedan 1800-talet i samma lokal. Jag valde en bamse stor kringla och en kollega en mini Semla. =) Allt var smaskens.

Jag som säkert många andra undrar och väntar på hur det går för kronprinsessan Victoria och Daniel. När ska de föda? Pojke eller flicka ? Vad ska barnet heta? Olof och Astrid tycker jag er två bra alternativ...=) Båda är ju kungliga namn. I Victorias kalender finns det ingen inbokad födsel i alla fall... http://www.kungahuset.se/kalender/hkhkronprinsessanvictoria.4.7d567ccd12609a2858d80003390.html

Ryktet säger att det finns en sal klar på Karolinska som väntar... Det är väl sagt någon gång i början av mars. Min spontana är att de flyttat fram datumet och att barnet kommer tidigare. Kanske den 14 februari? Lite mysigt att få barn på Alla hjärtans dag! Bättre present kan man ju inte få. Jag håller tummarna att allt går bra för dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar