lördag 11 februari 2012

OKQ8

Igår när jag skulle hem stannade jag till på OKQ8 för att tanka. Till min glädje upptäckte jag att de hade ett nytt koncept - Servicehjälpen. Servicehjälpen innebär att de har personer som hjälper till att kolla olja, fylla på spolarvätska eller luft i däcken etc. De enklare sakerna. Jag tex fick hjälp med att fylla på spolarvätska. Killen ville även hjälpa mig med att kolla oljan men jag försökte förklara lite fint att det är svårt när de nyaste Volvobilarna saknar oljesticka. =)

Guldstjärna till OKQ8!

Mycket uppskattat av alla som var där samt så vet man ju att alla bilar som rullar därifrån är i alla fall en lite mindre samhällsfara på motorvägarna när de har fixat till det enklaste sakerna! Jag burkar inte annars tanka där men i och med att jag har företagskort där så är det bara rätta sig. Och just för stunden är jag mer än nöjd. De har dessutom gott kaffe vilket inte ska underskattas av en resande säljare. =)

OKQ8 i Häggvik fredagen den 10 februari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar