tisdag 15 november 2011

Lova mig ni som läser detta...

att Ni....
...carpe diem...tar vara på varje dag ni har...
...GSG (går det så går det)...tuta och kör...
....krama era älskade och säg hur mycket ni tycker om dem...
...och krama dig själv! Ta hand om dig själv! Man vet inte hur framtiden ser ut. Och tur är väl det!

Till min familj, släkt och mina vänner - Ni är världens bästaste! Kram på er alla!

Till dig P. - vi ses i Landet Nangilima*! Till din familj som finns kvar. Jag tänker på er!

(
Jag min familj kommer att ses i Nangilima efter att detta jordeliv. =)*Nangilima är ett land bortom Nangijala och dit kommer de som dör i Nangijala. I Nangilima kan ingen dö, där finns ingen ondska och alla varelser i landet är vegeterianer. Mio Min Mio Ur: Wikipedia)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar