torsdag 9 september 2010

Kryper i kroppen...

...jag vill ut och träna men kan inte på grund av förkylningen Rhino. Rhino verkar besöka alla i höst. Mutter Mutter! Jag som äntligen hade en positiv viktnedgång och vill bara köra på. Jag vet att jag kommer att gå ner men det hade varit så skönt att ha det bort gjort. =) Hade även en hyggligt ok kondition kändes det som...

Tanken är att jag ska försöka fortsätta träna 2-3 ggr / v hela hösten. Jag vill väga 52 kg med muskler idag väger jag 55 kg (är 153 cm). Jag tror att det enda sättet att hålla sig i trim är genom att äta sunt och röra på sig! Så enkelt men så tråkigt! Många försöker hitta en genväg genom olika piller och bantningskurer men det tror jag är att bita sig själv i svansen...

Igår förnyade jag mitt gymkort på Gym och Sim i Vallentuna. =) Jag tycker det är kanon att träna där. Det är inga som helst problem med att få plats i grupp klasserna. Funderar däremot på att byta till SATS när jag börjar jobba igen för att de ligger i anslutning till mitt arbete. Jag kan då träna på lunchen och hemma. Fick däremot inte samma trevliga känsla på SATS som mitt gamla gym. Det verkar trångt och svårt att kunna spontan träna på olika klasser om man vill.
Trist!

I helgen åker jag till Norrland och inviger vår nya bastu! Så härligt! Jag misstänker att när jag kommer hem är jag pigg och fräsch inför min 7 km runda som väntar.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar