fredag 17 september 2010

Pyssel pyssel pyssel och ännu mera prinsesspyssel

Denna vecka har jag roat mig med att fixa och "små" handla inför kalaset. Ovan är första testet på den kommande prinsess-slottet som ska agera "fisk-damm".
Jag hittade massor med fint strössel, glasyr och blomdekorationer som går att äta.
"Chamallows" får ligga runt det kommande glass-slottet. (Många slott blir det...)
Jag är nog ingen Picasso men någon form av groda blev det till "Pussa Grodan".
Inköp till godispåsarna.
Material till kronorna till alla barnen (se nedan där jag gjort en som test. Hade velat ha pärlor men skippar det då det är många under 3 år med), godispåsarna och servettringar etc etc

Tur att jag har två töser så jag kan ha ett till prinsesskalas någon gång i framtiden... =) Finns så himla mycket man kan göra på detta temat. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar